Danmark 20 December 2008

Sitter här nu. Har sovit hur mkt som helst idag. Är typ halv sjuk. Har jätteont i halsen och så.
Hoppas man blir bättre snart.
Jag har det bra här nere i Danmark. Känner ingen stress alls.
Det är nå knas med min dator så jag sitter vid pappas dator nu. Ikväll blir det bara lugnt. Ska kolla på boxning tror jag.
Det har inte hänt så mycket idag så jag har inte så mycket att skriva om. =P
Orkar inte sitta vid datorn något mer nu. Men ni får ta och kolla in då och då. Jag kommer att skriva minst en gång per dag. =)
Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Va va det jag sa, Holyfield mot Valujevi boxningen :p jag hade rätt! Som alltid ;)

2008-12-20 @ 18:13:57
Postat av: DragonPH - Patrik PH Larsson

Eyyyy Juuuulia ! ;)



Får jag fråga.... vad är det du gör i Danmark så ofta ? (nyfiken)



kram :o)

2008-12-20 @ 18:47:28
URL: http://dragonph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0