Fredagen den 12 December.

Grattis Viktoria på 18 års dagen!

Ja, må hon leva!
Ja, må hon leva!
Ja, må hon leva uti hundrade år!


Dagen på skolan har gått bra. Haft betygs snack på samhällskunskapen, det gick bättre än vad jag trodde. Så jag är jättenöjd. =D Nu är jag hemma. Ska snart ta och börja fixa till mig. Ska iväg sedan till Vickan på födelsedagsfest. Det kommer bli en kanon kväll. =D
Igår sov jag hemma hos mamma. Därför det inte blev något skrivet här igår. Vi var ut på Birsta och kollade på julklappar. Men hittade inga. =/ Sedan åkte vi hem och såg film. Svensson svensson. Det är super rolig.
Jag piercade även mig igår. I tungan. Så nu har jag två hål i tungan. Jag är riktigt nöjd. =D Men just nu är det halv svårt att äta då det är uppsvälld. Men det kommer bli bättre om någon vecka. =)
Nu hinner jag inte skriva här längre. Har lite brottom.
Ha en trevlig kväll allihopa! För det kommer iaf jag att ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0