Julfrukost.

Sitter hemma och kollar runt lite på internet. Men som vanligt är det inte mycket som händer där.
Idag har vi varit hos farmor hela dagen. Ätit julfrukost, på svenska menas det jul lunch. =P Det var supergott. Jag var proppmätt efter ha ätit rätt mycket. =) Men hade de riktigt trevligt. Det var jag, pappa, Patrik, Faster, Farbor och såklart farmor. Så dagen har bestått av massa mat och massa prat. =D Snart så åker jag hem... VILL INTE!!! Vill stanna här nere. Trivs i Danmark. Det är så mysigt här och så mycket trevliga människor. Men måndag är jag tillbaka i Sundsvall igen. Men jag åker väl ner hit igen om någon/några månader. Så får man se vad som händer i sommar om man kanske söker jobb här nere?! Det vet man ju aldrig. =)
Imorgon då ska jag nog ut och kolla lite på mellandags rean. Det kan ju bli trevligt. Men mindre trevligt är det och få trängas med en massa människor som sliter och drar i allt. =P

Om några dagar måste man ta och skriva sina nyårslöften. Får se till att inte ställa allt för höga krav på dom. För då bryter man väl dom som man har gjort alla andra år?! Har ni tänkt på några nyårs löften?

Nu ska jag ta och sätta mig i soffan och äta chips och kolla på tv. =D


Kommentarer
Postat av: DragonPH - Patrik PH Larsson

Nyårslöften existerar inte i mitt liv... typ. Jag kan aldrig hålla ngt jag lovar mig själv, e skitkass på det. :(



Men men... ngn gång ska man väl lyckas ? heh



kram

2008-12-27 @ 00:56:38
URL: http://dragonph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0