Lördag kväll.

Satte mig vid datorn ett litet tag. Pappa och brorsan sitter och ser på boxning. Jag är inte så jätte intresserad av det så jag satt mig här istället och kollar runt. Men inte händer det så mycket mer här heller.
Nyss kollat in Giffarnas hemsida. Dom har sin första premiär match den 13 april mot Falkenberg. GOO GIFFARNA!
Börjar bli lite små trött tror jag? Undra om man kanske skulle ta och sova snart så man är pigg imorgon?!
Jag måste även också skriva att jag har gjort lite situps och lite ryggövningar i hopp om att bli vältränad till sommar?
Näe nu ska jag flytta mig från datorn och kolla lite på tv ändå.
Sov så gott allihopa!


Forever young, I want to be forever young!

Kommentarer
Postat av: DragonPH - Patrik PH Larsson

Åhhhh, då förstår jag ditt eviga resande !! ;)

(flyger du, (A) ) ?



Du låter glad, nästan lycklig. Jag tycker om när jag får känslan av att du har det bra MEN givetvis så förstår jag att alla har våra svackor ibland... dock verkar du inte vara inne i en sådan nu. kramar om :)



Då blir du nere över Jul, kanske Nyår oxå lr ?



KRAAAAAMA TBX

2008-12-20 @ 22:39:16
URL: http://dragonph.blogg.se/
Postat av: C

Ha de så jättebra i Danmark nu! huun :) take care, puss&kram.

2008-12-20 @ 23:57:26
URL: http://purifyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0