På skolan.

Sitter på skolan nu. Har lunchrast.
Det snöar en massa ute. =D Hoppas att det inte försvinner lika snabbt eller smälter bort eller fryser till is. Som det har gjort hittills. Vill ha en riktigt vinter nu. Det är december och då ska det vara snö ute ju.

Hua vad trött jag var igår. Tvärslocknade framför tvn. Jag som nästan aldrig brukar somna då tvn är igång förutom då man ta en tupplur på eftermiddagen. Ville verkligen inte vakna imorse och kliva upp. Men jag var tvingad. Har utvecklings samtal idag. Önska mig lycka till?!

Idag ska jag bara ta det lugnt efter skolan. Ska träffa Anna ett tag också.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Lycka till på utvecklingssamtalet :D

2008-12-04 @ 12:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0