Så j*vla kallt.

Det är så otroligt kallt ute. Men det kommer ju bli kallare. =/ Fan får ännu ondare i knät då det är så kallt ute. Det är jättejobbigt ju. =( Jag hoppas att jag någon gång får ordning på det.

Idag har jag varit i skolan. Första lektionen Musik/Data. Det är typ hur roligt som helst. =P Annars har det varit som vanligt en BF dag. =P Åkte hem efter svenskan. Kände att jag inte orkade stressa tillbaka till naturkunskapen.

Igår var jag och brorsan i Birsta och shoppade julklappar. Så nu är det bara några klappar kvar tills jag är klar med dom. Åkte förbi Anna och gav henne sin julklapp också. =D

Ikväll ska jag på teater. Minns inte riktigt vad den hette. Men den är nog bra. Får hoppas på det iaf. =D

Näe nu ska jag ta och lägga mig och kolla lite på Andra avenyn.
Skriver några rader senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0