Sjukt trött.

Har varit hemma hela dagen. Var på väg till skolan vid 12 tiden då får jag ett sms av Amanda som säger att vi inte har några lektioner idag. Så då la jag mig ner och sov vidare. Var sjukt trött idag. Klev upp vid kanske 15.30 tiden. Har varit över hos mormor och morfar och ätit lite också. Ska sätta mig nu och göra klart mitt manus till nationellaprovet imorgon. Har muntliga i svenska. Så jag är lite smått nervös nu. Jag hoppas att jag klarar det. =)
Igår då städade jag förfullt hemma. Tvättade kläder också. Så idag om jag hinner ska jag ta och skura golven. Sedan är allt klart. Åker till Danmark på fredag så jag vill gärna ha städat innan jag åker så man inte kommer hem till en stökig lägenhet. Näe nu ska jag komma igång med manuset så att jag hinner klart med de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0