Snöslask.

Fan jag trodde verkligen att snön kunde hålla sig kvar längre. Men tydligen hade jag fel. Det har regnat idag och nu tror jag att det är snöblandat regn som kommer. Det blir nog ingen riktigt snöig vinter idag. Men man får se vad som händer.

Har varit i skolan idag. Hade prov i religionskunskap. Hade dock inte pluggat något till det. Så nu får man bara vänta och se och hoppas på det bästa.

Är hemma nu iaf. Har dragit igång med min favoritsysselsättning. Jag håller på att tvättakläder. Hmm. Det är så tråkigt. Men det måstes göras ibland. Ska ta och diska strax också. Det blir storstädning idag. Kanske också ska ta och söka fram lite julpynt?! Men det är bara kanske.
Brorsans julklapp/födelsedagspresent har också kommit. Jag har inte bestämt mig vilken av dagarna han ska få den. Han fyller ju år dan före julafton satt. Jag tänker inte berätta vad han ska få. För det ska bli en överaskning för han.

Näe nu ska jag ta och dra igång med allt så jag blir klar med det någon gång också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0