Sundsvall.

Nu är jag hemma i Sundsvall igen. Kom hem igår kväll.
Tågresan gick rätt bra. Men mot slutet är man ju hur trött som helst och vill bara vara framme.
Idag har jag hunnit med en massa faktiskt. Har varit på stan med Lisa och shoppat lite. Blev en tröja, underkläder, strumpbyxor och lite små saker. =) Vid 15 tiden mötte vi upp några av Lisas kompisar och åkte ut till Birsta. Dom skulle handla mat och jag gick förbi bolaget. Så nu är allt fixat inför imorgon. =D Nu har jag precis betalat lite räkningar. Det är alltid lika roligt. =S
Ska ta och gå upp på affären strax och köpa mat. Sedan ska jag ta och färga håret. =D
Nu ska jag ta och packa upp allt ifrån Danmark.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0