25 dec.

Gårdagen var jättetrevlig. Var hemma hos farfar och Evy och åt middag och spelade julklapps spel, bytte julklappar och snackade. En riktigt lyckad jul blev det. Nöjd över julklapparna är jag också. =D
Idag blir det bara lugnt. Har tvättat kläder förut idag. Försöker sitta och plugga nu men det går inte så bra. Hittar inte den faktan jag behöver. Så nu lägger jag ner det. Får göra klart läxan då jag kommer hem till Sundsvall.
Snart åker jag tillbaka till Sundsvall också. Det känns sådär. Skulle gärna kunna stanna ett tag till här nere. Trivs rikigt bra här. Men jag ska hem och avsluta det sista i skolan nu. Om ett halvår så är allt över! =D Det känns underbart!
Jag lägger in några bilder från gårdagen på bloggen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0