Tralalaaa.

Känner mig faktiskt piggare idag. Men natten var jobbig. Hostade hela tiden typ. Skit jobbigt.

Nu är alla julklappar klar iaf. Eller nästan alla. =D Så det känns ju bra. =D
Dagen har varit lugn. Jag tog en sovmorgon. Hur skönt som helst. Sedan åkte vi till Fisketorget heter de. Typ ett stort köpcenter. Det är som Birsta i Sundsvall fast mkt större.
Nu har man ätit och sitter och ser på tv. Håller även på att rensa bort en massa skit på datorn.

Imorgon är det min lillebrorsas dag. Liten blir stor. Han blir 18 år. Så imorgon blir det att fira han. =D Tårta och fika. Gott gott!

Hoppas ni alla har det bra hemma i Sundsvall. Jag är hemma till nyår och då smäller det! YEAH!!!

Kommentarer
Postat av: viktoria

NYÅR !! :D

2008-12-22 @ 23:05:32
URL: http://vhornlund.blogg.se/
Postat av: DragonPH - Patrik PH Larsson

Om man inte bor i Sundsvall då.... kan man ha dt bra då oxå... hehummz ? ;)



Hoppas du får en underbar Jul & ett riktigt Gott Nytt 2009 !! Att vara ensammen på Julafton är ingen lek... nä.. :( Men man får lov att klara även den dagen på året.



GE MIIIIG TÅÅÅÅRTA !!! (A)





Kramen

2008-12-22 @ 23:59:08
URL: http://dragonph.blogg.se/
Postat av: sofia

men men jag vill ju att du ska vara hemma i s-svall så vi hade kunnat ta en riktig runda på alla krogar ;) Hoppas du hade en riktig god julafton

2008-12-25 @ 12:42:04
URL: http://mittsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0