Lördag.

Sitter och kollar runt lite på internet. Tänkte ta och läsa ST.nu och kolla om det har hänt något i spännande i Sundsvall. Men det tvivlar jag på?! =P
Dagen har varit lugn och bra. =D Pappa och brorsan åkte in på Ströget vid 13.15 tiden typ? Då dom hade åkt klev jag upp och duschade och gjorde mig klar. Sedan får jag iväg in på Ströget och mötte upp dom. Vi gick runt och strosade ett tag sedan gick vi och åt mat. Det blev buffé. Det smakade rätt gott. =) Jag fick inte köpt mkt. Det blev en ögonskugga, en vit kajalpenna och nagellacks borttagningsmedel. =) Sedan for vi hem. Gick förbi och köpte lite godis också. Så ikväll blir det lugnt. Ska nog kolla på film tror jag. =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0