En sådan lång dag?

Vilken dag. Känner som att den har varit hur lång som helst.
Åkte till skolan i morse. Började runt 9 tiden. Vid halv 11 åkte jag upp på sjukhuset. Pratade lite och så. Sedan vid 13 tiden då var jag på ortopeden och kollade upp knäna. Doktorn skulle skriva en remiss till röntgen så jag ska både göra en magnetröntgen och en vanlig på knäna.
Efter sjukhuset åkte jag hem. Ringde Media Markt för att kolla om min telefon hade kommit. Det hade den gjort. Blev fett glad. Då jag väl kommer ut dit och dom ska ta fram min telefon då är de en helt annan färg!!! Så då fick dom höra lite saker! Jag betalar inte en telefon i månaden som jag inte ens vill ha. Den jag ville ha var rosa och inte en annan färg! Så jag sa att jag inte ville ha den telefonen! Efter ett tag då fick jag en annan telefon. Fick välja mellan några olika. Så nu hoppas jag att denhär funkar bättre..
Nu sitter jag hemma. Ska ta och städa till lite här.. Eller om jag kanske vilar ett tag först?


Kommentarer
Postat av: DragonPH - Patrik PH Larsson

Seriöst... å inte ens kunna leverera rätt telefon. :(

2008-12-01 @ 19:01:24
URL: http://dragonph.blogg.se/
Postat av: c

haha ja SERIÖST, vilket jävla kaos det är där ute när de gäller telefoner.. shootemup òó

2008-12-01 @ 23:08:33
URL: http://purifyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0