En timme.

Inatt då skulle man skriva fram klockan en timme. Sommartid. Så denna natt fick man sova en kortare. Eller det tänker man inte på då det är helg. Skulle vara annat om man jobbade eller gick i skolan.
Det snöar ute idag och blåser lite också. Tänk att snön aldrig kan ta slut. Jag som trodde att det skulle bli en varm sommar i år. Men fundera nu på att jag har nog fel. Fortsätter det såhär så kommer det aldrig att bli någon sommar. Men idag är det inte lika halt ute som det var igår. Så det är väl ett plus antar jag.
Idag så är det fotbollsträning. Ute. Hoppas vädret hinner att bli bättre innan dess.
Tänkte ta och göra mig lite frukost snart och läsa tidningen här på internet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0