Fredag morgon.

Vaknade rätt tidigt idag. Men det tog ett tag innan jag orkade kliva upp. För ville inte väcka Ex Animo så att jag skulle behöva gå ut så tidigt. Men jag hörde att han var vaken. För han låg i sin bädd och vände och vred på sig. Man hörde verkligen att han låg och väntade på att man skulle prata lite med han så att han fick sällskap. Han är go han. För han vill verkligen inte komma och väcka mig på morgonen så istället försöker han "smyga" runt så att jag vaknar. :b Smart hund.
Det tog ett tag för mig att somna i natt. För jag har börjat läst en bok Släpp inte taget. Har inte kommit så jättelångt, men hittills tycker jag att den är riktigt spännande. Så det var svårt att lägga ifrån sig den. För ville bara läsa lite till innan jag la ifrån mig den och sedan lite till osv. :b Beställde lite nya böcker som jag fick i veckan, så det blir lite läsa framöver. Läste mycket förut men sedan trappades det ner. Så ska se till att ta igen läsningen igen. För det är rätt rogivande då man väl har hittat koncentrationen.
Nu sitter jag här och kollar runt lite på internet. Äter lite frukost. Tänkte gå ner på gymmet innan min tvättstugetid börjar. Men får se om jag hinner det. Men det blir inte ett långt träningspass idag. För måste verkligen hinna att tvätta.
Näe nu ska jag försöka skynda mig lite.



   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0