Heeelg.

Då är det helg igen. Lördag idag. Tråk väder ute. Sjukt halt är det. Så man får försöka hålla balansen.
Igår var jag med Malin och kollade på fotboll. Det var riktigt roligt att träffa henne efter att inte ha träffat henne på hur länge som helst. Efter fotbollen så gick jag hem till mig. Ex Animo hade gjort oss sällskap på fotbollen. Han var inte direkt ren och fräch då han kom hem. Full med sand och lera typ. Men han skötte sig under hela matchen. Han satt i väskan och följde vad som hände på plan. Så var riktigt stolt över han.
Men jag måste nog ha otur ibland också. Står och håller på att fixa lite att äta då jag kom hem igår så far telefon min ur fickan och ramlar rakt ner i Ex Animos vatten skål. Så jag fick skynda mig att plocka upp den sedan så fick jag använda hårtorken till den. Sedan har den fått legat på tork hela natten. Men jag testade och såg ifall den funkade igår. De gjorde den. Så jag har nog tur att den funkar idag också. Men det skulle kännas surt ifall den skulle pajat. För jag tappade den förra i toaletten för inte allt för länge sedan. Så denna telefon jag har nu är ju ny. Men den höll nog.
Somnade tidigt igår. Typ vid halv 11. Var riktigt trött. Hade varit en lång dag. Hade iaf klivit upp tidigt. Så fick sova bra många timmar i natt. Så nu är man riktigt utvilad.
Har nyss varit ute med hunden. Sitter och äter lite frukost nu. Tänkte gå iväg och träna idag. Det var ett tag sedan nu. Har inte mått så bra i veckan så det har inte varit någon idé att träna då för jag kan ju riskera att bli dåligare då. Har ju även haft ont i halsen så vill ju inte att hjärtat ska ta stryk heller.
Måste ta och dammsuga här hemma också. Man drar in så mycket grus nu då snön börjar tina bort.
Nu ska jag ta och läsa Aftonbladet och sedan fixa lite innan det är dax för att gå och träna.

Kommentarer
Postat av: Malin Viklund

Det var jätteroligt att träffa dig igår!!! :)

Vi tog taxi till hotellet sedan och satt och drack lite vin oxch pratade med Örjans föräldrar där inne på deras hotellrum :) Det var mysigt o trevligt.



Hoppas vi ses snart igen gumman! Puss

2010-03-27 @ 13:19:22
URL: http://viklundmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0