Kanske finns det hopp ändå.

Solen skiner ute. Det är rätt varmt. Det kanske finns hopp ändå för att det ska bli vår och sommar. Det var tveksamt där ett tag. Men man märkte nu då jag och Ex Animo var ute att det rasar snö från taken och fönsterbrädorna. Så man får passa sig att gå för nära så man inte blir träffad av de.
Jag vet att jag har klagat mycket på att det har varit kallt. Men blir de en supervarm sommar så kommer jag antagligen att klaga på det också. Det brukar oftast vara så. Att man glömmer bort hur kall egentligen vintern var då man står där och håller på att flyta bort av värmen. Men vi får hoppas på att det blir en lagon sommar. Att det inte regnar allt för mycket och att det inte blir stek hett så de knappt går att vara ute.



Tog bilden då jag var ute förut. Nu börjar marken att synas iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0