Lördag, lördag, lördag!

Precis kommit in efter första morgon turen med Ex Animo. Jag ska snart ta och göra mig i ordning för att åka ut till Birsta. Hittade aldrig någon present åt mamma där igår så hon får hänga med ut dit idag och hjälpa mig med att hitta en till sig själv. Det är lättast det. Hon fyller ju inte år förrens på tisdag men jag hinner inte kolla på någon present en annan dag än denna.
Jag håller även på att bli förkyld. Eller jag är förkyld på ena sidan av ansiktet. Höger sida Sjukt irriterande och jobbigt. Men det blir en vilo dag idag från träning. Ska väl ta en lite längre promenad med Ex Animo hade jag tänkt. Sedan blir det ingen träning imorgon heller för då kommer jag tillbringa hela dagen på fotbollscup. Så får vänta med träningen tills på måndag.
Nej nu börjar klockan ticka iväg. Måste hinna med lite saker innan jag ska åka.

Ha en toppen dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0