Mätt, trött och frusen.

Det blev fiskpinnar och strips till middag. Det smakade riktigt gott. Sitter nu bara och kollar runt på internet. Det händer inte allt för mycket. Börjar känna mig riktigt trött så det kommer väl bli att man lägger sig och sover tidigt ikväll. Ska nog ta och linda täcket omkring mig och sedan lägga mig och kolla på tv. Fryser hur mkt som helst. Så antingen är det jag som håller på att bli sjuk eller så är det kallt här inne. Eller så är det både och.
Har tränat idag iaf. Det gick riktigt bra. Kändes bra att träna efter att ha vilat från den några dagar. Så nu hoppas jag att jag inte har ont i halsen imorgon så att jag kan träna lite innan jag börjar jobba.
Näe nu blir det tv dax.



"Nu måste vi dra, ja vi ses väl nån dag.
Jag svär livet blir bättre när man vet vart man ska."

Kommentarer
Postat av: Sophia&Lydia

Åh, jag har inte tränat på en vecka nu och jag känner verkligen att jag behöver komma iväg ikväll.. :)



Men en fika eller nått låter bra, men jag blir inte i s-vall så många dagar men jag ska försöka hinna mede.. :) kram

2010-03-10 @ 11:27:54
URL: http://sophialinacatarina.blogg.se/
Postat av: Sophia&Lydia

Tack så mycket.. :)



Jo, men tid har jag nog, bara det att jag varit lat den sista veckan.. :P



Jaa, det vore himla kul, var ju ett tag sedan vi sågs.. :)

2010-03-10 @ 11:33:58
URL: http://sophialinacatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0