Sommar skor.

Har nyss varit ner och hämta upp sommarskorna. Men det känns lite onödigt egentligen med tanke på att det snöar ute nu. Hittade även två kjolar och två klänningar som jag också tog upp. Sedan några väskor och sådär. Måste ju börja förbereda sommar tänkte jag? Ända fram tills idag då det snöade. Visst det snöade lite igår också men man trodde de skulle smälta bort. Fattar inte. Det har varit så fint väder dom senaste dagarna så man började hoppas på att nu äntligen så är våren och sommaren påväg. Men nej vad fel man kan ha det. Självklart ska det komma lite mer snö.
Igår var jag på Birsta. Kom hem med en kjol, ett linne, rosa strumpbyxor och en scarf (typ en halsduk). På kvällen var vi på bio. Såg Änglavakt. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den. Den var väldigt speciell. Det var typ en film man fick tänka mycket i. Det tog ett tag innan man fattade vad den handlade om. Just då kanske den var seg men nu i efterhand då man har fått tänkt lite på den. Så var den helt okej. Jag skulle nog rekomendera att se den.
Nej nu ska jag se klart Sjunde himlen sedan ta och göra lite att äta.

 


(Bild lånad ifrån esprit.eu)

Den är mycket snyggare i verkligheten än på bild. :)


Kommentarer
Postat av: Malin Viklund

Ne vi sov inte över där.

Men jag glömde min plånbok och min haldsuk där.

Så åkte dit och hämtade det förut.



Nu har vi ätit mat från MAX drive in..

Nu är vi mätta :P Örjan har även köpt chips inför kvällen. Blir nog nån film antar ja.

Vi ser lite på fotboll nu och jag tänkte bkogga lite :)



Puss

2010-03-27 @ 18:01:13
URL: http://viklundmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0