Bla,bla,bla!

Det där med att formatera om datorn gick inte så bra. Med andra ord så lyckades jag inte formatera om den. Men jag klickade på massa annat så nu tycker jag att datorn funkar bättre. Så får hoppas att det håller i sig.
Kom precis hem så nu sitter jag här och kollar runt lite innan jag ska lägga mig och sova. Denna kväll är jag inte hungrig för ovanlighetens skull. Så då slipper man tänka på det. :)
Imorgon väntar Gym och sedan Birsta med pappa och brorsan. Pappa är uppe nu och hälsa på. Han kom hit idag. Super kul att träffa han. :) Så imorgon möter jag upp dom efter jag har tränat så blir det en tur på Birsta.
Idag är jag mer tom i huvudet än dom senaste kvällarna jag har skrivit. Men det är nog för att jag är så trött. Var upp tidigt i morse. Sedan så har det varit full fart hela dagen med träning och träff på ungdomscentrum och allt sådant.
Näe nu ska jag ta och göra mig i ordning för att lägga mig och sova. Förresten, Ex Animo tappade sin andra tand idag. Jag tror det är den andra. Har bara hittat två stycken. Men han har iaf tappat en tand. :)

Godnatt nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0