Sol.

Ännu en dag och solen lyser ute. Var riktigt skönt att gå ut där vid 9 tiden. De var inte iskallt som de har varit på senaste tiden. Skönt att solen äntligen har tittat fram.
Idag tänkte jag bara ta det lugnt. Ska ta och gå ut och gå med Ex Animo på en långpromenad tänkte jag. Annars så är inte mycket annat planerat. Eller jo jag ska skriva ansökan till en utbildning jag tänkte gå. Hade tänkt att börja att skriva den för längesedan. Men det har inte blivit av. Så gör det idag. Måste iaf se till att få de gjort. De är ett tag kvar tills sista anmälningsdatumet men det känns lika bra att få de gjort så behöver man inte stressa i sista sekund och man hinner att ändra lite i ansökan också om man känner för de.
Igår då gjorde jag inte allt för mycket. Jag var ner på gymmet. Var helt slut efter träningen så jag låg på soffan typ resten av dagen. Jag dammsög och diskade också. De blir så snabbt grusit på golvet nu då de börjar tina fram ute. Hunden drar med sig rätt mycket sand och så in. Man brukar inte få bort all sand ifrån hans tassar.
Nu ska jag ta och göra iordning havregrynsgröt och läsa ST och Aftonbladet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0