Så äre.

Då startar vi en ny vecka nu. Det skulle varit sportlov ifall man skulle gått i skolan. Men det gör man ju inte längre.
Helgen har rullat på rätt fort. Lördagen då var jag först ute på Birsta. Köpte nya jeans och en tröja. Sedan på kvällen var jag och åt middag med släkten hos mamma. Hon fyller år till veckan så vi firade henne på lördagen. Sedan igår (söndag) då tillbringade jag nästan hela min dag på fotbollscup. Sedan efter den så åkte vi och åt middag hos min moster, morbror och kusin. Ex Animo var självklart med också. Så han lekte en massa med dom hundar. Så han var hur trött som helst då vi kom hem på kvällen.
Jag har inte varit och tränat sedan i fredags. Har inte känt mig helt pigg. Tänkte träna idag men känner mig fortfarande inte helt pigg. Så träningen får vänta. Hoppas på att man mår bättre imorgon.
Ikväll så ska jag jobba. Så fram tills jag börja så ska jag bara ta det lugnt.
Näe nu tänkte jag ta och fixa in lite musik i telefonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0