Fredag.

Vaknade 8.20 och kollade på klockan och fick paniiiik! Moster skulle komma och hämta mig 8.30. Så ringde henne så kom hon förbi och hämtade hunden och skjutsade iväg den och sedan hämtade upp mig. Vi skulle nämligen ta en tur ner till Ljusdal. Hon skulle ner till en klasskompis och jag träffade Martina. Så denna dag har bestått av fika, en tur i Ljusdals centrum och en massa prat.
Haft en super trevlig dag.
Vid 16 tiden så ringde moster så åkte vi tillbaka till Sundsvall.
Hämtade hunden och sedan en tur på affären.
Nu sitter jag och halv kollar på Lets dance.
Imorgon väntar en ny dag. Umgås med Zofie.

Mina vänner några veckor framöver!


Kommentarer
Postat av: Malin Viklund

Saknar dig med gumman!! Hoppas du får en mycket trevlig helg!! :) Puss

2011-02-05 @ 16:52:38
URL: http://malin86.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0