Hjälp mig!!!

Har fått en infektion i benet/foten så nu ska jag hoppa på kryckor i ca två veckor eller mer. Ska belasta benet/foten så lite som möjligt. Det stora problemet är hur jag ska få tiden att gå?
Det största intresset är ju träning. Men måste nu alltså vila i två veckor. Vad ska jag göra med den tiden? Hur ska jag få tiden att gå? Eftersom man inte direkt är allt för rörlig då man hoppas runt på kryckor så är ju saken vad finns att göra?
Om någon har riktigt bra idéer så får ni gärna berätta det. För detta går inte. Håller redan på att bli tokig!!!
Tänkte nu iaf gå igenom lite gamla bilder. Kanske dyker upp några bilder här också senare.


Kommentarer
Postat av: Malin Viklund

men uscha gumman :( Hoppas du blir bättre i benet snart :) Pusss

2011-02-05 @ 12:01:02
URL: http://malin86.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0