Danmark.

Ni vet ni älskar mig.

Har precis nästan satt mig vid datorn. Ska berätta lite om min dag. Roligt va? =P Vid kvart över 4 i natt då kollade jag på klockan en sista gång. Hade legat och läst i massa timmar. Vaknade vid halv 7 tiden i morse då pappa skulle iväg på jobbet. Kunde inte somna om. Så jag la mig och läste ett tag och sedan satt jag mig vid datorn en snabbis. Vid 20 över 9 försökte jag somna om igen och jag lyckades. Vid 15 tiden vaknade jag till och låg och drog mig ett tag. Sedan klev jag upp och åt frukost eller vad man ska kalla det. =P Duschde och gjorde mig i ordning. Sedan åkte vi och skjssade min faster till teater. Hon hade en massa pakning med sig. Hon ska åka till Mallorca imorgon. Hoppas hon får de nice. =D
Sedan åkte vi och åt mat. De blev kina mat. Fett gott. Efter maten åkte vi och hälsade på nå kompisar. Var riktigt trevligt.
Så har min dag varit idag. Hur har din dag varit ? Imorgon blir det Ströget tror jag. =)
Ha det så bra allihopa!

Kommentarer
Postat av: sofia

du måste bara fråga på domdär 50 frågorna :P

2008-08-15 @ 18:10:56
URL: http://mittsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0