Danmark.

12.34 / Nu duschad nu. Ska strax sminka mig. Ska ut till farfar idag på födelsedagskalas. =) Han fyller år på måndag. Skriver mer senare ikväll. Ha en bra dag! =D

20.45 / Nu är jag hemma. Kom hem för ett litet tag sedan. Det har varit en riktig trevlig dag. God mat och gott fika.
Det blir inte så långt inlägg idag.

Imorgon åker jag hem. Vill inte. =( Jag stannar gärna kvar ett tag till. Men skolan börjar. Ska sattsa stenhårt på skolan. Ska verkligen fixa det. Det är ju bara ett år kvar. Men jag kommer ner hit igen i november. Så det är inte så långt tills dess. Pappa och faster min kommer också upp till Sundsvall i oktober till min födelsedag! =D

Hoppas ni alla har haft en riktigt bra dag! =D

Kommentarer
Postat av: sofia

hoppas du får en underbar dag du med gummans.

Snart ses vi :)

2008-08-16 @ 13:15:50
URL: http://mittsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0