Danmark.

Idag åker jag hem. Hur känns det? Det känns inte alls nå bra. Jag har haft det så bra här nere. Har mått riktigt bra också. Men jag saknar familj, släkt och vännerna hemma och mina älskade katter.
Men i oktober kommer pappa och Charlotte (faster) upp. Det ska bli jätteroligt. Dom kommer upp tills jag fyller år. =D Sedan åker jag ner till Danmark igen i November.
Det känns så bra att jag kan åka ner hit nu när som helst. Att pappa har kommit ifrån henne. Att nu får jag vara som jag vill och göra som jag vill att slippa höra massa kritik det känns riktigt bra.

Nu ska jag börja göra mig klar. Ska iväg och växla pengar och fika hos farmor.
Hoppas ni alla får en jättebra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0