Danmark.

12.32 / Nyss duschat. Ska sminka mig strax. Igår kväll var vi hos farfar och Evy och åt middag och umgicks. Jättekul att träffa dom. Var även på Ströget och strosade runt. Köpte några piercing kulor. Bokade också tatueringstid. Så klockan 14.00 idag ska jag tatuera mig.
Brorsan sitter och ser på fotboll. Brasilien - Beligien. Matchen står 0-0.
Näe nu ska jag göra mig klar. Det kommer bild på tatueringen.
Ha en bra dag.

17.08 / Nu har jag tatuerat mig. Det blev jättefint. I november ska jag fylla i den igen tror jag. Den skulle bli snyggare då sa tatueraren.

19.35 / Sitter här nu. Har ätit för ett litet tag sedan, nu tvättas det kläder. Min faster fyller år idag också. GRATTIS! =D Vi ska iväg och äta födelsedags middag imorgon.

Det har varit rätt bra väder här idag. 27 grader varmt har det varit.



Bild på tatueringen. På bilden är den svullen.
Men så ser den ut iaf.


Kommentarer
Postat av: ANNA KÄLLMAN

men hej julia! :D Åh det var en snygg tatuering! Vilken fin ´"visningsbild" du hade!=) haha jasså du tycker vi är lik varandra, det är du inte ensam om kan ja lova :P

2008-08-07 @ 18:03:30
URL: http://mintradera.blogg.se/
Postat av: ANNA KÄLLMAN

:) Jaa måste ju härda ut sista året ;) du då? :) har du någon aning om när skolan börjar?

2008-08-07 @ 18:15:09
URL: http://mintradera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0