Danmark.

16.52 / Har nyss kommit hem. Har varit på marknad. Hittade inget. Gick bara och strosade runt.
Faster min och Torben var med. Eller hur man stavar hans namn. =)
Varit en jättetrevlig dag.
Nu sitter vi hemma och ta det lugnt. Blir en lugn kväll ikväll. Brorsan åker hem imorgon. Han har varit här en vecka längre än mig.
Ska dra mig från datorn nu. Får se om jag skriver mer senare. =)

19.27 / Nyss sett Disturbia. Det är riktigt bra. Otäck. =P Charlotta (Faster) har precis åkt hem.
Nu får jag se vad som händer. =)


Måste även skriva att jag tro jag vet hur jag kommer se ut då jag blir äldre. Kommer bli lik min faster. Vi är rätt lik varandra faktiskt. Men det är inget fel med det. =D

Kommentarer
Postat av: Christian

Din faster är alltså en vacker tjej/kvinna? :)

Hoppas du får en bra dag!

Hälsa 'pattebus' (:

puss på pannan och världens största KRAM!

2008-08-10 @ 06:13:31
URL: http://purifyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0