Danmark.

21.18 / Nyss varit och lämnat av brorsan vid tåget. Kommer sakna han. =/ Hoppas han får en bra resa iaf. =D
Nu sitter jag och pappa hemma. Han kollar på tv och jag är här.
Varit och hälsa på några som heter Allan och Annie idag. Doms son kom också förbi. Annars har de inte hänt så mkt mer.
I veckan är de inte så mycket planerat. Faster min ringde förut och frågade om jag ville hänga med hon och Torben till Cristiania på onsdag. Så det är de ända som är planerat i veckan.
Pappa jobbar i veckan så jag får strosa runt här själv. Vet inte om jag ska gå ut på gatorna med mitt lokalsinne. Då kommer jag aldrig hitta tillbaka. =P Men han är ledig på onsdag så han hänger nog med mig, Charlotte och Torben till Cristiania.
Hoppas det blir bättre väder i veckan iaf! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0