Danmark.

Ännu en dag har gått. Idag har det inte hänt allt för mycket. Klev upp vid ca 14.45. Jag låg och läste ett tag. Gossip girl. <3
Klev upp sedan duschade och fixade lite. Då pappa kom hem började vi göra lite mat. Farfar och Evy kom och åt middag hos oss. Dom gick vid 22.00 tiden. Då dom hade gått diskade vi och nu sitter jag här vid datorn.
Ska väl lägga mig snart och läsa sedan sova. Ska vara inne hos faster min vid 13 tiden imorgon. =)
Imorgon blir det Christiania.
Hoppas ni alla har haft en bra dag! Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Christian

Tack så mkt :)

Var en glad överraskning att du skrev!

Hoppas du haft en bra dag & hoppas du får en bra dag imorgon i Christiania :)

Hade bäst!! puss & kram.

2008-08-13 @ 03:29:09
URL: http://purifyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0