Danmark.

Äntligen nere i Danmark efter en riktigt seg resa.
Tåget skulle gå klockan 23.40 igår natt. Men det var försenat så det gick inte förens vid ca 00.00. Väl på tåget så gick jag in i min kupé och skulle lägga mig och sova. Kupén var full så det var sååå varmt inne där. Var grymt svårt att somna. Men jag somnade till slut. Vaknade upp och fick veta att tåget var en halv timme sent. Skulle kliva av i Lund, då jag väl va i Lund då hade mitt tåg gått för ca 10 minuter sedan. Så jag fortsatte med tåget som jag hade åkt hela vägen med vidare till Malmö. Väl i Malmö bytte jag tåg till Öresundståget, så jag var framme i Danmark vid ca 11 tiden. Där kom pappa och brorsan och mötte mig.

Vi åkte hem och åt frukost. Sedan åkte vi vidare till Fisktorget. Det är ett stort varuhus. Som Birsta city typ fast mycket större.
Var där och kikade runt lite. Men nu är vi hemma igen. Sitter och se på film. Eller rättaresagt brorsan ser på film, jag smyg kollar lite då och då bara.

Vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll. Jag får se vad som händer.

22.09 Nu sitter jag vid datorn igen. Har varit och hälsat på farmor ikväll. På onsdag ska vi äta hos farfar och hans flamma.
Hoppas jag får träffa faster min snart också.

Åhh det känns så bra att vara här nere. Så kul att få träffa alla igen. Har saknat dom så mycket.

Vi var ute och åkte bil idag.
Då var de en porsche framför oss.
Jag: Kolla vilken snygg bil. Var är de för märke på den?
Pappa: Det är en porsche.
Jag: Hur vet du det?
Pappa: Sånt vet en kille.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0