Det finns minnen som aldrig försvinner...

Jag har precis kommit hem nu. Har varit ute på Birsta city med Petra. <3 Vad roligt det var att träffa henne. Long time no see. Har pratat massa gammla minnen. 'Det finns minnen som aldrig försvinner'. Köpt nya säng kläder idag också köpte jag fransk manikyr.
Ikväll blir det nog lugna puckar. Ska upp tidigt imorgon. Match i Torpshammar.
Fundera på att ta en stor städning hemma. Men jag får se hur mycket jag orkar och har lust med. Har lust att hitta på något skoj ikväll men somsagt jag ska upp tidigt imorgon bitti.
Träffade även Maddie en snabbis igår. Blir alltid så glad av att träffa henne. =D <3
Fotbollsträningen gick bra igår. =D Efter träningen då blev de filmkväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0