Massa regn och snabbmat...

17.20 / Precis kommit hem.. Varit ute på birsta. Köpte lite shampo och balsam och så.. Också köpte jag nya gardiner och handdukar. =) Så idag ska jag byta gardiner. Hoppas det blir snyggt. =D Men det tror jag.
Nu sitter jag och äter en panpizza. Orkar inte göra någon riktig mat idag... Som vanligt då. =P
Patrik och Lisa kommer och hälsa på ikväll också. MYS! =D

Snart börjar skolan också. Precis om en vecka idag. Rätt skönt att den börjar snart så då blir klar fortare med den. Eller något? Men man får iaf tillbaka rutinerna iaf.

22.50 / Brorsan och Lisa gick nyss. Vi har suttit och sett film. Leagally blondie 2. Hur bra som helst. =D Nu sitter jag här. Har inte hängt upp gardinerna heller. Får göra det imorgon istället. Sex and the city är på tv. Även om man har sett avsnitten hur många gånger som helst så är dom lika bra ändå. =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0