Upp och hoppa...

16.55 /

Igår var jag och Malin och blev fotade. Vädret var bra. Nu får vi hoppas att bilderna blev bra. Jag lägger ut bilderna så fort dom är klara så får ni se dom. =D Det var så roligt att träffa Malin igår. Vi måste börja umgås mer. Vi har planerat in att umgås nästa vecka. =D

Ska snart iväg på fotbollsträning. Ska bli kul. Har varit ledig från den nu några veckor under tiden jag har varit i Danmark. På lördag drar höst serien igång. Första matchen spelar vi i Torpshammar. Så vi får hoppas på vinst. =D

Igår kväll började jag med gardinerna också. Har tagit ner dom gammla gardinerna nu. Ska hä upp dom nya snart också. Men det är så svårt att göra det själv. Så jag får se om jag väntar tills jag får hjälp. Eller om jag ska pröva göra det själv. Det löser sig alltid.

Nu ska jag göra mig klar, ska åka strax.


Kommentarer
Postat av: sofia

jo men de gick trögstartat fast idag klev jag upp 7 och började städa dedu ;)

2008-08-21 @ 17:43:10
URL: http://mittsofia.blogg.se/
Postat av: Fan

Nu kommer världens dummaste raggnings replik. fast det är inte menat så. utan mer som en fråga. Jobbar du som modell?

2008-08-21 @ 21:11:10
Postat av: DragonPH

Om det är bilderna av mig du menar så kan jag meddela att bilderna blev kalasfina. :)





//Mvh. Fotograf Patrik "PH" Larsson.

2008-08-22 @ 23:01:00
URL: http://www.DragonPH.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0