Uppe och vaken.

08.01 / Håller på att äta lite frukost nu. Det blev lättyoghurt blåbär. Gott. =D Har varit vaken några timmar nu. Somnade vid 1 tiden i natt kanske. Sedan har jag vaknat och somnat under hela natten typ.
Det var ett tag sedan man var uppe såhär tidigt. Speciellt på en lördag. Ska snart iväg på match. Samling först på Selånger IP. Så jag ska ta bussen som går 09.13 från stan. Fundera på att gå ner till stan. Så jag både är säker på att jag hinner och att jag får röra på mig lite och vakna till. Mellan 11-12 är det match i Torpshammar.
Ska iväg till stugan senare idag. Vi ska ha släkt träff imorgon. Det blir jag, brorsan, Johan, våra 3 männingar, morbror, brorsans tjej, mormor, morfar, morfars syster och mamma och moster och doms kusiner. Så vi blir runt 25 stycken kanske.
Igår kväll då gjorde jag inte mycket. Var bara hemma och tog det lugnt.
Näe nu har jag lite små brottom.
Ha en bra dag allihopa!

13.29 / 7-1 seger är det något mer jag behöver säga? =D Tjejerna gjorde en kanon match idag. Är så stolt. =)
Vid 15.30 åker jag till stugan idag. Så jag ska väl ta och packa ihop lite saker snart hade jag tänkt mig. Men det är inte så mycket saker som behövs då jag ändå ska åka hem imorgon.
Kollade även upp nyss då jag ska börja skolan på tisdag. Det var inte förens 13.00 jag börjar. Jag trodde först att det skulle vara värsta mördartiden typ vid 9.00 på morgonen. Men det var chill att få sovmorgon första dagen. =P
Näe nu ska jag gå och fixa lite.
Ha en trevlig dag och kväll ! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0