Danmark.

14.29 / Är verkligen utvilad nu. Somnade vid kanske 23.30 tiden igår och blev väckt vid 13 tiden. Hur skönt som helst att nu att vara utvilad. Var så seg efter tågresan. Har nyss duschat och sminkat mig.
Nu sitter och vänta på att pappas tv ska komma från lagning. Den skulle komma mellan 10-14 tiden och dom har inte kommit än och lämnat den. Så hoppas den kommer snarat då.
Idag ska vi på Ströget och strosa runt.
Det är inte så roligt väder ute. Men har man tur kanske de spricker upp och blir bättre.

Gifmatchen gick inte bra igår såg jag. Dom förlorade med 2-1 mot Helsingborg.
Men det var bättre än sist dom mötte Helsingborg. Då förlorade Gif med 0-3.

Nu ska jag kolla St.nu och se om det har hänt något intressant.

Hoppas det är bra med er alla i Sundsvall !

18.29 / Kom precis hem. Det blev aldrig Ströget. Det blev Fields eller hur det stavas. Det är typ ett stort varuhus. Köpte en ögonbrynspenna bara. Brorsan köpte sig ett par fotbolls skor.

Ikväll blir det bara att vara hemma och ta de lugnt. Kolla på film.
Imorgon ska jag kolla om det finns någon tatueringstid tror jag.


Brolle Jr - Det är hon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0