Gårdagen.

Först var det skola på dagen. På lunchen åkte jag in på bolaget. Efter skolan kom mamma och hämtade upp mig och vi åkte ut till Media Markt för att kolla om telefonen var klar. Men självklart var den inte det. Jävla skit. Har ju haft telefon inne på lagning hur länge som helst nu. Men dom sa att jag nog skulle få den på måndag eller tisdag. Så vi får väl hoppas på de nu. Efter vi hade varit där då åkte jag hem och duschade och gjorde mig i ordning. =D Vid 17 tiden kom mamma och dom och hämtade upp mig och vi åkte på förfest. =) Sedan vid 19 tiden åkte vi ner på Olearys där det var Patronfest. Jag hade det super kul iaf. =D Vid 1 halv 2 tiden skjusade Marcus hem mig. Tack så mkt. Guld värt. =D
Aja det var en kort samanfattning av min fredag. Jag hinner inte skriva så mycket mer. För nu ska jag börja göra mig i ordning igen. Det blir utgång ikväll med tjejerna. =D
Hoppas alla får en kanon kväll! =D

Kommentarer
Postat av: C

okey, sweet :)

Det är i princip samma här, piggnat på mig oså.

Näe, mys med jul ju, och MASSA god mat :D:D

Vad ska du göra till nyår förresten?

Undrar ifall du ska vara i Sverige eller så.

Om du vet alltså :)

Härligt att du hade en bra kväll igår, hoppas du har (haft?) en schysst kväll ikväll också :D

Hälsa mamma så mkt från mig när du kan, om du kmr ihåg & om de inte är så mkt begärt (:

Ta hand om dig fint nu o ha en jättebra söndag!

pyss o kraaams!

2008-11-30 @ 03:16:00
URL: http://purifyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0