Haft en riktigt bra kväll.

Nu sitter jag hemma och tar det lugnt. Kvällen har varit riktigt bra. Mötte upp Viktoria nere på stan så gick vi till bion och kollade vad det gick för filmer. Så bestämde vi vilken film vi skulle se. Det blev Vicky Cristina Barcelona. Sedan gick vi på Saigon och åt mat. Vi åt 4st olika grillade spett och ris. Det var hur gott som helst. Efter maten gick vi till bion igen och köpte biljetter och satt oss och snackade lite skit. Filmen var riktigt bra. Värd att se. =D

Nu ska jag ta och tvätta av sminket och lägga mig och läsa eller sova. Hoppas ni andra har haft en lika bra kväll som mig.
Godnatt sov så gott!
 
   

Kommentarer
Postat av: viktoria

Tack själv för en trevlig kväll!:)

2008-11-09 @ 01:43:03
URL: http://vhornlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0