Hemma igen.

Nu har jag kommit tillbaka till Sundsvall igen. Jag har haft en riktigt trevlig helg i Järvsö. =)
Tog det lugnt och så. Har kännts bra att bara vara och inte behövt att känna någon stress att behöva göra något. =) Kollat en massa på film och bara umgåtts. =) Var förbi Blå huset och hälsa på också. Det var Ulla som jobbar. Var roligt att träffa henne. =) Var och fika idag med Ulf också. Det var kul att träffa han. Fått snacka en massa. =) Jag trivs bra nere i Järvsö. Man känner sig så lugn där nere. =) Så jag ska se till att åka ner dit oftare.. =)
Tack för en trevlig helg! =D
Hoppas ni alla andra har haft en bra helg. =D

Kommentarer
Postat av: C

Härligt att du hade det bra när du var neröver :)

Take care giirl! p o k

2008-11-25 @ 05:55:30
URL: http://purifyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0