Less?!

Det har knasat med telia så det är någon kabel som har gått av så nu kan man inte skicka sms. Vet inte hur länge felet kommer vara. Men jag hoppas att det inte är allt för länge iaf!

Nu har jag precis klivigt upp. Har sovit i typ 14 timmar. Hur skönt var inte det då? Fett skönt. Var så grymt trött.
Idag kommer det inte hända så mycket. Ska städa här hemma och så. Packa upp mina väskor från Danmark och så.
Har precis anmält mig till tränarutbildningen fortsättningen på BAS 1.
Längtar tills träningen drar igång igen. Men vi har inte fått några tider än. Men jag hoppas vi får dom snart. =)

Jag har fått orderbekräftelse nu på studentmössan. =D Så nu är det bara att vänta tills man får den. =D

Nu ska jag börja städa till lite hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0