Ännu en helg har passerat.

Då är en helg passerat. Helgerna går så fort.

Idag har min dag varit bra. =) Tog mig en sovmorgon idag. Vid 13 tiden klev jag upp och gjorde mig i ordning. Sedan bar det av till Birsta med mamma, Viktoria och Håkan. Håkan skulle kolla på en soffa där. Den var riktigt snygg. =) Så han köpte den. Sedan åt vi på McDonalds. Jag köpte mig även hårfärg och en ögonfransböjare. =P
Efter Birsta åkte jag hem till mamma och var där ett tag. Sedan vid 19 tiden åkte jag till Andreas och umgicks med han och kollade på tv. =)
Nu sitter jag hemma och bara tar det lugnt. Ska snart lägga mig och sova så jag är pigg tills imorgon.
Åh jag vill ha lov nu. Jag orkar inte med skolan längre. Men 5 veckor till får man stå ut med, tills det är jul lov.

Sov så gott allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0