Torsdag idag.

Det har varit rätt mkt idag. Känner mig fortfarande uppivarv och stressad. Så jag ska nog ta och lägga mig snart och varva ner och somna. Kan skriva lite om min dag. Det började med att jag vaknade vid halv 9, får veta då att vi har sovmorgon som vi inte hade tydligen fick jag veta då jag kom till skolan. Men men. Klev upp iaf då och åt frukost och duschade. Sedan iväg till skolan. Hände inte så mkt på skolan, hjälpte 2orna att julpynta lite, sedan åkte jag, Amanda och Tilda in till stan. Amanda hämtade ut sina skor som hon hade klackat om också kollade hon på en klänning. Den var jättesnygg. =D Sedan åt vi mat på Mc Donalds. Vid 13.00 tiden då skulle vi vara ute i Gärde. Där åkte vi kälkhockey. Det var jätteroligt och grymt svårt. Men det var roligt att pröva på iaf. =D Efter kälkhockeyn åkte jag hem och hämtade lite saker. Sedan stack jag iväg och träffade Karro. Efter träffen med Karro då gick jag förbi mamma på jobbet och hejjade. Sedan åkte jag hem till mormor och morfar och åt mat. Satt där och pratade lite. Sedan gick jag hem. Så jag kom hem för ett tag sedan. Tror jag börjar bli lite sjuk också. =( Vill inte. =( Jag fryser, ont i halsen och fryser. Det är jättejobbigt. Men jag får hoppas på att jag piggnar på mig. =D

Sov så gott allihopa!

Kommentarer
Postat av: DragonPH - Patrik PH Larsson

Hej !



Inte bli sjuk nu... snart jul å så. ;)

2008-11-27 @ 22:35:30
URL: http://dragonph.blogg.se/
Postat av: C

Haha ja lite ;b

Har fan varit sjuk ett tag nu jag.. Halsen är en idiot o halsmandlarna är uppsvullna, men börjar bli bättre nu. Fryser gör jag inte längre men har gjort i några dagar..

Tror de ligger i luften =/ (Såaktadigförluften:)

Hoppas du inte blir sjuk o känner dig piggare imorgon när du vaknar. Snart jul! MAT:D

~ Må bäst -<-@

2008-11-28 @ 04:48:46
URL: http://purifyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0