Tisdag.

Håller på att bli tokigt. Har så stökigt hemma. Ingen som har något tips på hur man får det roligare då man städar? Skulle behöva det.
Ska väl ta och städa till lite hemma snart. Sedan blir de att duscha och sova.

Idag har det knallat på fint. Skoldagen gick rätt snabbt ändå. Men jag var ändå trött i slutet. Efter skolan var det hem och byta och och äta sedan fotbollsträning. Fotbollsträningen gick bra som vanligt. =) Efter träningen då mötte jag upp Malin så gick vi och solade. =)
Varit och fikat hos mormor o morfar också. Mamma kom också förbi. Men nu är jag hemma. Satt mig här ett litet tag. Men ska nog ta och fixa lite strax. Imorgon så blir det skola, sedan ska jag nog hälsa på Karro. Det var ju ett tag sedan man träffade henne. =/ Vid 18 tiden då ska jag hänga med Malin då hon ska tatuera sig. =D

Åh jag börjar bli så sugen på att börja träna igen. Vill komma i form igen! Så jag får se till att ta mig i kragen och börja dra igång igen!!!


Fotograf: Patrik "PH" Larsson http://www.DragonPH.se

Kommentarer
Postat av: C

Slå på musik det är lite drag i och som du mår bäst av medans du går lös där hemma! =D Du har ju dig själv underhålla dig med också, huhu =b

2008-11-26 @ 02:34:32
URL: http://purifyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0