Onsdagen den 19 November.



Ja, må han leva! Ja, må han leva!
Ja, må han leva uti hundrade år!
Javisst ska han leva!
Javisst ska han leva! Javisst
ska han leva uti hundrade år!


Grattis Andreas Tiren20 års dagen!
Jag hoppas du får en kanon dag!


Satt mig här framför datorn en snabbis ska snart duscha.
Tog och sov ut i morse. Jag har även försökt fått tag i Sony Ericsson för att höra hur lång tid det tar tills jag får tillbaka min telefon. Ringde Media Markt förut och dom sa att de skulle komma när som helst. Så det är upp till Sony Ericsson hur snabb dom är. För han jag fick tag i då jag ringde Sony Ericsson han verkade vara dummare än tåget. Men men. Jag ska inte dömma han. Alla kan juh inte vara smart?!
Nu hinner jag inte sitta här och söla nå mer. Måste in i duschen, sedan ner på skolan och göra prov i Naturkundskap -Ekologi.
Så önska mig lycka till!
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0