Tråk väder.

Lördag idag. Det är riktigt tråkigt väder ute.
Har haft fotbollsträning förut idag. Det gick bra. =D

Igår då började dagen men att jag gick till skolan. Hade bara en lektion sedan lunch. Efter skolan åkte jag hem till mamma och pratade lite och umgicks med henne.
Mötte upp Anna vid 17 tiden så gick vi och åt mat. Det blev kebab. =D
Satt och pratade lite med henne. =D
Marcus kom och hämtade mig vid 18.30 då åkte vi och såg på hockey. Sundsvall hockey spelade. Hade riktigt trevligt. =) Det var länge sedan man var och såg en Sundsvall hockey match. Jag och Angelica gick mycket på hockey då vi var små.
Men Sundsvall förlorade igår iaf. Så det var ju synd.

Idag vet jag inte vad som händer längre. Verkar som att det blir ändrade planer.


Kommentarer
Postat av: virre

hahah ja=) ett försök att slippa böter hahahahahahha

2008-11-15 @ 18:37:36
URL: http://virrehelaveckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0