Sjung en sång för mig?

Nu börjar det bli kallt ute. Kanske vintern är påväg nu. Snön också hoppas jag. Längtar riktigt mycket till att få åka snowboard. Jag hoppas mina knän tillåter det. Ska till ortopeden i december för att kolla upp knäna. Kanske kan jag få någon ordning på dom.

Igår lämnade jag in mobilen igen på lagning. 3dje gången. Jag och mamma åkte ut till Media markt och lämnade in den. Fick skälla lite på dom också. =P Fick även 300 kr i presentkort där för allt besvär jag har haft med telefonen. Men jag vill ju hellre ha telefonen hel och slippa lämna in den på lagning hela tiden än ett presentkort. Fett surt ju. Har ju abonnemang på telefonen och avbetalning på den. Kul att få betala för en telefon som man har inne på lagning hela tiden. Har räknat ut att jag har haft den inne på lagning totalt i 2 månader. Är det så det ska vara? =S

Dagen har varit bra idag. Kom lite sent på skolan, men då jag väl var där då rullade de på bra. Efter skolan åkte jag in på stan och köpte ett grattis kort som jag ska skicka till Niclas. Stötte på Edin där också. Var sjukt länge sedan jag träffade han så det var riktigt kul. Strosade runt lite. Sedan mötte jag upp R och Micke. Snackade lite skit med dom. Sedan åkte jag hem och gick över till mormor och morfar och åt mat. Micke kom förbi sedan och snackade lite skit och nu har han åkt. Har precis suttit och kollat på Du är vad du äter. Niclas ringde förut idag också. Det var jättekul att få prata med han.
Nu ska jag ta och kolla lite på tv.

Hoppas ni alla har haft en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Joakim

GIF spelar på söndag med matchstart 15.00, jag jobbar fredag-lördag?

2008-11-06 @ 22:40:36
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/
Postat av: Joakim

Får se, är väl där folket samlas. Ska du dit eller?

2008-11-06 @ 23:24:34
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0