Torsdagen.

Sitter här nu och kollar runt. Ska nog snart lägga mig och sova. Börjar bli små trött.
Dagen har varit riktigt bra. =) Började med skolan som knallade på rätt bra som vanligt. Sedan åkte jag hem en snabbis och fixade lite saker sedan for jag iväg och träffade Karro. Long time no see. Var så kul att träffa dig gumman. <3 Sedan vid 15.30 for jag ner till stan och mötte upp Malin. Gick vi runt lite sedan gick vi och åt lite mat. =D Vid 18.00 tiden då gick vi iväg på Taurus för Malin skulle tatuera sig. Den blev jättesnygg tatueringen. =) Sedan gick vi in mot stan då kom Malins kille och hämtade upp oss. Jag hängde med dom hem en snabbis. Kollade på doms lägenhet. =D Dom har nästan nyss flyttat in dit. Jättefin lägenhet och granne nästan med mig. =D Mamma kom förbi efter hon hade slutat jobbat och drack glögg.
Näe nu ska jag ta och tvätta bort sminket och borsta tänderna. Sedan blir det titta lite på tv och sedan sova.
Godnatt allihopa!


Jag och Karro för massa år sedan.


Jag och Malin sommaren 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0