Bävern Benny!

Kom nästan precis innan för dörren. Har varit på Gif - Gefle. Tyvärr var det en förlust... Som vanligt?!
Annars idag har jag varit i skolan. Det rullade på rätt bra. Efter skolan då åkte jag in på Olearys och mötte Micke Muster och Timmy. Sedan kom Håkan och Viktoria som jag skulle äta middag med där. Det var riktigt gott. =D
Helgen har varit trevlig. Det kanske inte blev som planerat men det gjorde inte så mycket.
I söndags åkte pappa och faster hem. Det var tråkigt. Men jag, brorsan och hans tjej åker ner dit snart.
Nu ska jag kolla lite på tv och städa till lite hemma sedan sova! =D
Godnatt sov så gott!



En gång Giffare, ALLTID Giffare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker att du är en skön tjej...

2008-10-22 @ 00:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0